Turun detalları:
“Out of box” Marketoloqlar
və Sahibkarlar!
6 il ərzində Bakı və Dubay bazarında Marketinqlə bağlı öyrəndiklərimin
ən önəmli detallarını sizinlə onlayn olaraq bölüşmək istərdim. Həmin detallar
sırf nəzəriyyədən gəlib real praktikada istifadə etdiklərim olacaq. Çox detal
bilmirəm amma maraqlı və önəmli detallar bilirəm. :)
Əslində peşə olaraq Marketoloq deyiləm, amma Startap idarəedicisi
olmağım məni bu illər ərzində Marketinqin hər detalına daxil edib. Keçən il
sırf işin professional nəzəri və praktik tərəflərini öyrənmək üçün Silikon
Vadisində “Innovation Bootcamp” çərçivəsində dünyanın ən qabaqcıl texnoloji
şirkətlərinin Marketinq Direktorlarından seminar və vorkşoplar almışam. Daha
sonra Dubayda Google-un rəsmi tərəfdaşı olan Astrolabs Akademiyasında “Digital
Marketing Track” Executive proqramını tamamlamışam.
Proqram boyu aşağıdakı mövzularda bütün bildiklərimi dinləyicilərə
ötürüb, suallarını cavablandıracam:
1. Qlobalda istifadə edilən Müasir Marketinq Alətləri
2. Growth Hacking nədir və siz ondan necə istifadə edə bilərsiniz?
3. Gerilla Marketinq: Qlobal və Yerli Nümunələrin Analizi.
4. Google Analitika, Google Search Console və Facebook Pixel
nəyimizə lazımdır?
5. İnfluenser Marketinq nədir və onun düzgün tətbiqi.
6. Brend ətrafında cəmiyyətin formalaşdırılması. Brand Community
Building.
7. Kontent, Bloqlar və onların SEO-ya təsiri.
8. Koronavirus dövründə Marketinq.
9. Vizam.az və Pickvisa.com layihələrimizdə keçdiyimiz Marketinq yolu.
10. İdeal Marketinq Komandası və Autsorsinq olunan bölümlər.
Deyə bilərsiniz ki, Coursera, Udemy və digər mənbələrdə daha
professionallardan hətta pulsuz kurslar var, niyə bunu götürək? Cavab sadədir.
O xarici mütəxəssislərin heç biri Azərbaycan reallıqlarını, azərbaycanlı
mindsetini, müştəri davranışını bilmir. Oxuyub bitirəcəksiniz amma tətbiqetmədə
çətinlik çəkəcəksiniz. Mən, bütün komandam və startaplarım isə azərbaycanlıdır.
Digər səbəb əlçatan olmaqdır. Bu proqramı götürən hər bir şəxsə email və ya
facebook vasitəsilə gələcək suallarını cavablandırmağa, bir növ kouç olmağa
davam edəcəm. :)
Bu proqramın əsas hədəf kütləsi kimlərdir:
1. Marketinq üzrə Azərbaycanda və Xaricdə Təhsil alan tələbələr;
2. Marketinq sahəsində çalışan mütəxəssislər;
3. Innovativ
Marketinq tədbiq etmək istəyən Şirkət və Startap rəhbərləri və əməkdaşları;
4. Gələcəkdə öz biznesini, startapını qurmaq istəyən şəxslər;
5. Riçard Branson həvəskarları. :)
İşləmək həmişə lazımdır. İşləyə bilmədiyimiz anlarda isə daha
yaxşı işləməyi öyrənmək lazımdır. Çünki hər taunun arxasınca bir Rennesans gəlir. ✊
QEYD: Vebinar artıq keçirilmişdir. Sizə yenidən qulaq asmağınız üçün video yazısı göndəriləcəkdir. Video yazıya 2 həftə ərzində baxmaq imkanınız olacaqdır.
Baba Ağayev
Trawell Group Şirkətinin Rəhbəri